Vrijwilligerswerk

Het is mogelijk om vrijwilligerswerk op ons project in Indonesië te doen.De werkzaamheden bestaan uit het begeleiden en opleiden van de kinderen in het opvanghuis. Voor het communiceren met de kinderen is een tolk aanwezig.De dagindeling voor de vrijwilliger is;Morgen - Voorbereiden van de dag (kinderen zijn dan naar school)Middag - Begeleiden van de kinderen in sport en spel - Onderwijzen van de Engelse taal in leeftijdsgroepenAvond - Computerles in leeftijdsgroepen - Muziek en dansStichting Dolidi Ndano vergoedt niet de reiskosten. De verblijfskosten zijn voor rekening van Stichting Dolidi Ndano.Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via ons e-mail adres dolidi@xs4all.nl

Vrijwilligerswerk