Financiële adoptie

Stichting Dolidi Ndano vraagt support voor het financieel adopteren van kansarme kinderen in Centraal Sulawesi Indonesië.Door het financieel adopteren van kansarme kinderen en/of het financieel ondersteunen van het kinderopvanghuis krijgt een kansarm kind een kansrijke toekomst. Er zijn drie mogelijkheden van financiële adoptie:- Financieel adopteren van een kansarm kind dat opgroeit binnen haar/zijn eigen leefomgeving. Door een donatie van € 60,- per jaar (€ 5,- per maand) kan een kind weer naar de lagere school en krijgt het kind schoolkleding.- Financieel adopteren van een kansarm kind dat opgroeit binnen haar/zijn eigen leefomgeving. Door een donatie van € 120,- per jaar (€ 10,- per maand) kan een kind weer naar de middelbare school en krijgt het kind schoolkleding.- Adopteren van een kansarm- en/of weeskind opgenomen in het kinderopvanghuis Dolidi Ndano. Door een financiële donatie van € 300,- per jaar (€ 25,- per maand) krijgt een kind onderwijs, medische zorg en levensonderhoud.Stichting Dolidi Ndano wil een voorkeurspositie van kinderen met financiële steun ten opzichte van andere kinderen voorkomen. Bezoek, briefwisseling en cadeautjes zijn mogelijk maar mag niet op één kind gericht zijn. Dit voor het welzijn van alle kansarme kinderen binnen het project.Stichting Dolidi Ndano zal u door middel van een nieuwsbrief 2x per jaar op de hoogte houden van de voortgang en alle ontwikkelingen van het project. Aanmelden voor financiële adoptie kan via e-mail; dolidi@xs4all.nl

financiele adoptie