Doelstelling / Beleidsplan

Doelstelling

De stichting tracht haar doel onder meer te verwezenlijken door:- Inkomsten uit acties- Inkomsten door sponsors en donateurs- Inkomsten uit financieel adoptieplan- Het werven van fondsen- Het bemiddelen tussen, het bewust maken van, het overleggen met, en medewerking vragen van de lokale autoriteiten in Indonesië.

Beleid

De Stichting zal haar vermogen alleen besteden aan de bouw, onderhoud en exploitatie van het kinderopvanghuis en aan hulp voor alle kansarme kinderen in de regio. In Nederland worden de werkzaamheden en activiteiten alleen gedaan door vrijwilligers, dus zonder betaling en/of vergoeding. In Indonesië wordt alleen loon betaald aan beroepskrachten voor de bouwwerkzaamheden en beroepskrachten voor de verzorging en begeleiding van de kinderen in het kinderopvanghuis, vrijwilligers worden ook hier niet betaald. (zie financiële verantwoording). Het beheer en de controle van het vermogen van de stichting is in handen van het bestuur Stichting Dolidi Ndano Nederland.

Besteding / Beloningsbeleid