Contactgegevens

Contact Nederland:Esther BraakhuisPlutostraat 127557 KZ Hengelo (Ov)Telefoon +31 (0) 6 18523005E-mail. estherbraakhuis@gmail.comContact Indonesië:Eef van KoningsveldKelurahan SangeleDanau Poso TentenaCentral SulawesiTelefoon: +62 821 8798 7198E-mail. dolidi@xs4all.nlBestuur Stichting Dolidi Ndano:Voorz.: Eef van KoningsveldSecr.: Esther BraakhuisLid: Ria SpanbroekLid: Theo SpanbroekLid: Peter Roelofsen

Oprichting Stichting Dolidi NdanoNederlandAkte EOL-42658Notarissen Elst.Oprichting Stichting Dolidi NdanoIndonesiëYayasan panti asuhanAkte Pendirian Nomor 230Notaris/PPAK Poso Sulawesi TengahBeschikking: Algemeen nut beogende instellingToekenning status ANBI belastingdienst onder fiscaal nummer 8216.82.817Oost Brabant/kantoor 's HertogenboschBank:ABN-AMRO: 58.04.42.136t.n.v. Stichting Dolidi NdanoIBAN: NL12ABNA0580442136BIC/SWIFT: ABNANL2AInschrijving Kamer van Koophandel:Nr: 09211631Btw: 8216.82.817Website:www.stichtingdolidindano.com

Contactgegevens